Elikkä joo, moi taas. En nyt ehtiny pariin päivään kirjottaa: olin iian väsyny. Mutsi ei ollu muute eilen himas, olin koko päivä yksin! (; ytki oon yksin himas, ni tuli vaa yhtäkkii sellane mieli, et onn pakko mennä röökille. No, otin yhen röökin ja menin parvekkkeelle. Parhaat sauhut muute ikinä! Oon nyt yrittäny joka päivä urheilla jotenki. Esim eilen mä juoksin pienen lenkin, ja jos toi sade aikoo lakatakki tänään, nii meen sitte pyöräilemään. Ja joo sori toi valmisulkoasu, mut ei jaksa vielä ettii uutta, uus tulee heti kun jaksan. Tänää oli muutenki aika jännä päivä. Pepita oli TOSI ärsyttävä, en ees tajuu miks hengaan sen kaa --' Mut Klaussin ja Brunon ansiosta sain taas tietää et oon tyttö :D Klaus uskaltaa vieläki väittää, et sil olis isommat rinnat ku mun, mut ei sil oo, ku onha mul A/B kuppi, ja ne tietää sen. Jep, mä suostun aina sanoo kaikkee tollast niille, et olkaa hyvä vaa. Ahh, ei olis mtn asiaa :D Joten, keksikä mulle jotain? Ne hullut lukijat (teitä ei ees oo mut ihan sama), nii laittakaa mulle kommenttii siitä, et mitä mun pitäis kertoo (;